Подробно описание
Мистрал v3 е софтуер за управление на продажбите в магазини и ресторанти, който може да бъде лесно конфигуриран към различни POS среди, както и да работи с разнообразен хардуер.
Цената за абонамент е за 12 месеца на работно място за двата модула Mistral v3 POS и Mistral v3 Back Office. Необходимо е да се закупи и еднократно хардуерна защита на стойност 24,00 лв с ДДС за всяко работно място.
Софтуер за магазини Мистрал v3 се състои от два модула Мистрал v3 POS и Мистрал v3 Back Office.
В Мистрал v3 POS се регистрират продажбите в търговския обект.
Модулът разполага с различни функционални бутони, които в зависимост от специфичните нужди на конкретния обект част от тях могат да бъдат визуализирани или скривани от екрана на оператора.
В Мистрал v3 Back Office се управлява склада и се извършват всички складови операции.
През този модул се въвежда цялата номенклатура на базата, създават се потребители, нива на достъп, въвеждат се доставки, ревизии, брак на стоки и други операции.
Софтуер за магазини Мистрал v3 предлага и богат набор от готови справки, а чрез генератора за справки може да създадете такива, каквито желаете.
В меню “Операции” са разположени различни подменюта, някои от които са:
“Доставки”
Екранът служи за заприхождаване на стоки, получени от доставчици. Доставки могат да бъдат
въвеждани за налични в номенклатурата материали, както и за нови материали.
“Изписване”:
Екран “Изписване” служи за свободно изписване на материали от склад.
“Бракуване”:
Екранът служи за въвеждане в системата на бракувани количества от суровини и материали, както и от готови продукти – рецепти, заготовки и производство.
“Ревизия”:
Чрез този екран се въвеждат преброените количества при инвентаризация, отчитат се липси и излишъци ако има такива.
“Консумация персонал”:
Екранът служи за въвеждане в системата на материали за изписване от склад по вътрешен ред за консумация от персонала на обекта.
“Заявяване”:
В подменю “Заявяване” се въвеждат заявките към доставчици. Към това подменю са включени още “Калкулация”, “Заявки производство”, “Калкулации производство”
“Разсрочени плащания”:
Екранът служи за управление на разсрочени плащания от доставки и продажби.
“Парични операции”:
Екранът служи за внасяне, теглене и прехвърляне на пари от/в каси.
“Връщане на стока от клиент”:
Екранът служи за въвеждане на стоки в склад, върнати от клиенти.
Меню “Материали” обединява основни функционалности, свързани с управлението на материалите в системата като създаване на нови материали, редакция на съществуващи, създаване на рецепти, производство, заготовки.
Меню “Справки”
Изготвянето на справки в Мистрал 3 става посредством генератор на справки. В зависимост от нивата на достъп потребителите могат да създават и редактират или само да ползват вече създадени от друг потребител справки.
В меню “Номенклатура” се създават потребителите, потребителски роли, ценови листи, складове, партньори, баркодове.
Софтуерът разполага с вградена функционалност за експорт и импорт на файлове от/в .xls и .txt формат.
Mistral v3 поддържа почти всички фискални устройства на пазара като Tremol, Datecs, Daisy, Eltrade, нефискални принтери, везни Elicom, тъч монитори, POS терминали, баркод скенери и мобили терминали.